MENU

Το σποτ του τεχνολογικού κολοσσού έφερε σφοδρές αντιδράσεις μετά την ανάρτησή της από τον CEO Tim Cook στο X στις 7 Μαΐου με τη λεζάντα να γράφει: «Γνωρίστε το νέο iPad Pro: Το λεπτότερο προϊόν που έχουμε δημιουργήσει ποτέ, η πιο προηγμένη οθόνη που έχουμε φτιάξει ποτέ, με την απίστευτη ισχύ του chip M4. Φανταστείτε μόνο όλα τα πράγματα που θα χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία του».

Η συγγνώμη από το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρείας

Μετά τις αντιδράσεις, την Πέμπτη (09/05), η Apple ζήτησε συγγνώμη για το σποτ: «Η δημιουργικότητα είναι στο DNA μας στην Apple και είναι απίστευτα σημαντικό για εμάς να σχεδιάζουμε προϊόντα που ενδυναμώνουν τους δημιουργούς σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Tor Myhren, αντιπρόεδρος επικοινωνίας μάρκετινγκ της Apple.

«Στόχος μας είναι να γιορτάζουμε πάντα τους αμέτρητους τρόπους με τους οποίους οι χρήστες εκφράζονται και ζωντανεύουν τις ιδέες τους μέσω του iPad. Δεν πετύχαμε το στόχο με αυτό το βίντεο και λυπούμαστε».

Μέχρι στιγμής, η διαφήμιση παραμένει διαθέσιμη σε YouTube, με πάνω από ένα εκατομμύριο προβολές σε δύο ημέρες όπως και στο X. Ωστόσο, η Apple έχει πλέον ακυρώσει τα σχέδια για την προβολή του σποτ στην τηλεόραση.

Σημειώνεται πως η διαφήμιση του iPad Pro προκάλεσε την οργή και πολλών celebrities, όπως ο Hugh Grant (Χιου Γκραντ) και η σκηνοθέτιδα-ηθοποιός Justine Bateman, οι οποίοι την είδαν ως μια απεικόνιση της Big Tech που καταστρέφει τον πολιτισμό.

«Η καταστροφή της ανθρώπινης εμπειρίας. Ευγενική προσφορά της Silicon Valley», έγραψε ο δημοφιλής ηθοποιός στο X, ενώ η Bateman αναρωτήθηκε: «Στ’ αλήθεια, πάτε καλά;»

Πηγή: pride.gr
 

«Λυπούμαστε»: Τα μαζεύει η Apple για το σποτ που προκάλεσε σάλο αντιδράσεων