MENU

Ο Εσθονός οδηγός, ο οποίος είχε επικρατήσει και στο «παρθενικό» Ράλι Χιλής, που διεξήχθη το 2019, άφησε στη δεύτερη θέση τον Βέλγο Τιερί Νεβίλ με Hyundai (+42.1 δευτερόλεπτα).

Την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε ο Βρετανός Έλφιν Έβανς με Toyota (+1:06.9), ο οποίος άφησε πίσω του τον Φινλανδό «ομόσταυλό» του, Κάλε Ροβάνπερα, που είναι ο κάτοχος του τίτλου και πρωτοπόρος στη βαθμολογία των οδηγών, ενώ γιόρτασε σήμερα τα 23α γενέθλιά του.

Έτσι, η «μάχη» μεταξύ των δύο οδηγών της Toyota για τον τίτλο συνεχίζεται στο Ράλι Κεντρικής Ευρώπης, το οποίο είναι προγραμματισμένο να διεξαχθεί το διάστημα 26-29 Οκτωβρίου σε Γερμανία, Αυστρία και Τσεχία, με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι πλέον 31 βαθμοί (σ.σ. ήταν 33 μετά την ολοκλήρωση του Ράλι Ακρόπολις).

Αυτό σημαίνει ότι, εάν ο Ροβάνπερα τερματίσει ψηλότερα από τον Έβανς στο Ράλι Κεντρικής Ευρώπης, κατακτά και μαθηματικά τον τίτλο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, μετά το σημερινό αποτέλεσμα, η Toyota στέφθηκε πρωταθλήτρια στους κατασκευαστές, δύο αγώνες πριν το τέλος του πρωταθλήματος και για τρίτη διαδοχική χρονιά.

Ο Τάνακ τη νίκη στο Ράλι Χιλής, η Toyota τον τίτλο στους κατασκευαστές