MENU

Ως ένα έξυπνο, πλήρως ηλεκτρικό SUV, το OMODA E5 έχει ολοκληρώσει μια δοκιμή ψησίματος σε υψηλή θερμοκρασία σε ένα έγκυρο εργαστήριο, αποδεικνύοντας την απόδοση ασφαλείας της μπαταρίας του σε εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες. Η μπαταρία του OMODA E5 είναι εξοπλισμένη με προηγμένο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου και σύστημα διαχείρισης μπαταρίας, διασφαλίζοντας τη σταθερότητα και την ασφάλειά του. Επιπλέον, το OMODA E5 έχει περάσει μια σειρά από αυστηρές δοκιμές, αποδεικνύοντας την έμφαση της μάρκας στην ποιότητα των προϊόντων και την ασφάλεια των χρηστών, οδηγώντας στην ανάπτυξη προτύπων ασφάλειας στη βιομηχανία νέων ενεργειακών οχημάτων.

Με τον ερχομό του καυτού καλοκαιριού, πολλοί ιδιοκτήτες νέων ενεργειακών οχημάτων ανησυχούν όλο και περισσότερο για την ασφάλεια των μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων. Οι υψηλές θερμοκρασίες όχι μόνο αυξάνουν τον κίνδυνο υπερθέρμανσης της μπαταρίας αλλά επίσης οδηγούν σε προβλήματα όπως μειωμένη απόδοση μπαταρίας, μειωμένη χωρητικότητα και μειωμένη διάρκεια ζωής, τα οποία με τη σειρά τους επηρεάζουν την αυτονομία οδήγησης και την απόδοση ισχύος του οχήματος. Σε ακραίες περιπτώσεις, μπορεί ακόμη και να προκαλέσει αυτοανάφλεξη ή έκρηξη ολόκληρου του οχήματος.

Για να εξαλειφθούν αυτές οι ανησυχίες για τους χρήστες, το έξυπνο, πλήρως ηλεκτρικό SUV μοντέλο OMODA E5 υποβλήθηκε πρόσφατα σε μια αυστηρή δοκιμή ψησίματος σε υψηλή θερμοκρασία για να αποδείξει την ανώτερη απόδοση ασφάλειας της μπαταρίας σε ακραία περιβάλλοντα.

Ψήσιμο σε υψηλή θερμοκρασία πέρα ​​από τις κανονικές συνθήκες για την επαλήθευση της ασφάλειας της θερμικής διαχείρισης της μπαταρίας

Στο "Test Vehicle Underbody Baking Safety Test" που διεξήχθη σε ένα έγκυρο εργαστήριο ασφάλειας, το OMODA E5 επέδειξε εξαιρετική αντοχή στη θερμότητα. Πριν ξεκινήσει η δοκιμή, το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας του OMODA E5 ήταν στο 96%, υποδεικνύοντας κανονικές συνθήκες λειτουργίας.

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, το πλαίσιο του OMODA E5 υποβλήθηκε σε άμεση επαφή με φλόγα για περίπου 130 δευτερόλεπτα, με θερμοκρασίες που εκτιμάται ότι έφτασαν τους 500 βαθμούς Κελσίου. Αυτές οι ακραίες συνθήκες υπερβαίνουν κατά πολύ κάθε περιβάλλον υψηλής θερμοκρασίας που μπορεί να συναντήσει κανείς κατά την καθημερινή χρήση. Παρόλα αυτά, το OMODA E5 απέδωσε εξαιρετικά. Μετά τη δοκιμή, το όχημα δεν εμφάνισε σημάδια διαρροής ηλεκτρικής ενέργειας και τόσο η μπαταρία όσο και το ηλεκτρικό σύστημα παρέμειναν σταθερά, ξεπερνώντας με επιτυχία αυτήν την πρόκληση.

Μετά από μια περίοδο στατικής παρατήρησης δύο ωρών για να διασφαλιστεί ότι δεν είχαν εμφανιστεί επικίνδυνοι κίνδυνοι, το δοκιμαστικό προσωπικό οδήγησε με ασφάλεια το OMODA E5 από την περιοχή δοκιμής, επιβεβαιώνοντας ότι οι κανονικές λειτουργίες του οχήματος δεν επηρεάστηκαν από το ψήσιμο σε υψηλή θερμοκρασία.

Αυτό το "Test Vehicle Underbody Baking Safety Safety Test" όχι μόνο αποδεικνύει ότι η απόδοση της μπαταρίας του OMODA E5 δεν θα αντιμετωπίσει προβλήματα θερμικής διαφυγής ή θερμικής διάδοσης ακόμη και υπό ακραίες συνθήκες υψηλής θερμοκρασίας, αλλά επίσης επαληθεύει περαιτέρω την απόδοση πυρασφάλειας του οχήματος σε επίπεδο οχήματος. περνώντας επιτυχώς την επαλήθευση ασφάλειας προστασίας θερμικής διάχυσης σε επίπεδο οχήματος.

Ολοκληρωμένη ασφάλεια σκληρού πυρήνα, πολυδιάστατη προστασία

Κατά την άποψη της OMODA, η επιδίωξη της απόλυτης ασφάλειας δεν γνωρίζει όρια. Για να διασφαλιστεί η σταθερότητα της μπαταρίας, το OMODA E5 είναι εξοπλισμένο με ένα προηγμένο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου αυτοκινήτου που μπορεί να εκτελέσει επικύρωση κατά την εκκίνηση, να επιτύχει ηλεκτρονική διάγνωση σφαλμάτων και να παρέχει προστασία συστήματος για την μπαταρία και τον κινητήρα. Επιπλέον, το Σύστημα Διαχείρισης Μπαταρίας (BMS) του OMODA E5 μπορεί να παρακολουθεί την κατάσταση της μπαταρίας σε πραγματικό χρόνο, διασφαλίζοντας τη βέλτιστη απόδοση και ασφάλεια της μπαταρίας υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.

Εκτός από τα πολλαπλά μέτρα ασφαλείας για το σύστημα μπαταριών, το OMODA E5 έχει επίσης υποβληθεί σε αυστηρές δοκιμές που ξεπερνούν κατά πολύ τα βιομηχανικά πρότυπα, αντιμετωπίζοντας κοινά σημεία πόνου στους κινδύνους του οχήματος χρήστη, όπως η σύγκρουση στο κάτω μέρος του αμαξώματος, η καύση και η σύγκρουση.

Σε μια προηγούμενη δοκιμή βαδίσματος, η απόδοση στεγανοποίησης του συστήματος θυρών του OMODA E5 βελτιστοποιήθηκε στα άκρα, διασφαλίζοντας ότι κατά τη διέλευση από περιοχές βαθέων υδάτων, το εσωτερικό του οχήματος παραμένει στεγανό. Επιπλέον, το OMODA E5 διαθέτει μια πιο επιστημονικά σχεδιασμένη δομή αμαξώματος οχήματος με εξαιρετική ακρίβεια προσαρμογής των αρθρώσεων εξαρτημάτων, που δεν αφήνει σχεδόν καμία ευκαιρία για διαρροή νερού.

Κατά την οδήγηση σε μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους, είναι πολύ πιθανό να συμβεί πρόσκρουση στο κάτω μέρος του αμαξώματος και απόξεση, επηρεάζοντας άμεσα το ευάλωτο κάτω μέρος της μπαταρίας. Για τη δημιουργία ολοκληρωμένης, γενικής ασφάλειας, η αναλογία κάλυψης από χάλυβα υψηλής αντοχής του OMODA E5 φτάνει το 78%, παρέχοντάς του την ικανότητα να αντέχει σε τρομερές κρούσεις. Η σχετικά προηγμένη συνολική αρχιτεκτονική συμβάλλει θετικά στη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.

Ως το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό SUV της OMODA, η επιτυχία του OMODA E5 στη δοκιμή ψησίματος σε υψηλές θερμοκρασίες όχι μόνο αποδεικνύει την απόδοση ασφάλειας της μπαταρίας υπό ακραίες συνθήκες, αλλά αντικατοπτρίζει επίσης την ακλόνητη επιδίωξη της OMODA για την ασφάλεια των προϊόντων και την υψηλή εκτίμηση για την ασφάλεια των χρηστών. Αυτό το πείραμα ψησίματος είναι μια πολυδιάστατη κατασκευή των σκληροπυρηνικών επιδόσεων ασφάλειας του OMODA E5, που χρησιμεύει ως καθησυχαστική δέσμευση για νέους ιδιοκτήτες ενεργειακών οχημάτων και σημαντική συνεισφορά στα παγκόσμια πρότυπα ασφάλειας νέων ενεργειακών οχημάτων. Ανυπομονούμε να συνεχίσει το OMODA E5 να ηγείται της ανάπτυξης ασφάλειας του κλάδου, παρέχοντας στους χρήστες ασφαλέστερες και πιο αξιόπιστες εμπειρίες ηλεκτρικής οδήγησης και προωθώντας από κοινού την ευημερία και την πρόοδο της παγκόσμιας βιομηχανίας νέων ενεργειακών οχημάτων.

Το ηλεκτρικό που άντεξε στους 500 βαθμούς Κελσίου